lördag 20 december 2014

Vart tog tiden vägen?


Det händer så mycket just nu, och tider bara springer förbi. Jag hinner knappt njuta av det som händer.

Jag åkte alltså på världens förkylning. Tyvärr har jag min högsäsong i December och måste jobba en massa för att klara av januari och februari, så jag var tvungen att jobba ändå. Det gjorde såklart att jag bara blev ännu sjukare, och eftersom jag inte kunde träna har jag väldigt ont i kroppen. Det är jättedåligt. Men det fixar vi i mellandagarna... Bara en jobbdag kvar nu. :)

Förra helgen hade vi guildparty. Det blev verkligen jätteroligt! Cowie, vår bästa healer från England, är helt överväldigad av oss och Sverige och kommer tillbaka i vår. Partyt höll på hela helgen, och sen har jag jobbat ytterligare en fullbokad jobbvecka, så jag är lite lätt sliten...

Idag ska vi till Tällberg och fira mina föräldrars Silverbröllop. Vi ska bo på värsta spahotellet. Det är nog precis vad jag behöver just nu faktiskt...









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar