måndag 13 april 2015

Stuffs!

Känns som saker och ting sakta börjar lugna ner sig och lösa sig i mitt liv. Har precis varit på en arbetsintervju för ett extrajobb som verkade väldigt lovande! Studierna rullar på. Distanskurser är verkligen helt sjukt underbara <3 Jätteskönt att kunna lägga upp pluggandet lite som man vill.

Går lite segt att jobba upp springandet igen. Var ute och sprang 20 minuter igår, men var ute och gick över en mil idag allt som allt, så det kändes supernice! (Även fast jag har skavsår of DOOOM!)

Kände att jag ville uppdatera med nått litet iallafall! Hoppas ni har det superbra alla fina.

Åh åh! Höll nästan på att glömma! Ska dessutom åka på Närcon! Mitt första Con någonsin!
Är sjukt peppad!


Dagens bild av en Nightelf Priestess från den nya guilden jag joinade <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar