tisdag 2 juni 2015

Spring för Livet

Punkbandet Åfysatan har gjort en låt om att springa... Den åker direkt in i min löparplaylist. Fniss.




I helgen har 4 personer i min närmaste släkt sprungit Stockholm Maraton. 5 är anmälda till nästa år. Själv satt jag på en pub i Göteborg och drack öl innan 12 på förmiddagen... Så jag känner mig lite som släktens svarta får just nu. Jag var där och såg Blind Guardian. Helvete, vad bra det var. Det var längesen jag blev så starstruck.

Tharos har jobbat mycket kväll, och eftersom jag brukar gymma med honom annars har det inte blivit så himla mycket gymmande... Men jag har joggat lite i alla fall. Det känns ändå som att jag har legat lite på latsidan, så jag ska skärpa mig nu!

Det har hänt rätt mycket i mitt liv. Jag har t ex fått extrajobb över sommaren! WOOHOO!! Jag kommer att få kollegor! Och en CHEF! Och få jobba i en arbetsmiljö som är ren, har bra temperatur och ren luft utan hår! Det känns typ som att jag har vunnit på lotto.

Also: En månad till Projekt Lazarus! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar