söndag 7 juni 2015

Springande och Malifauxande!


 Hej igen!

Okej, så hur har det gått med springandet sedan sist? Fyra joggingturer förra veckan, och tre veckan innan det. Inte riktigt fem per vecka, men ändå rätt bra! Jag ska snart ut och springa igen, så det blir första gången för denna vecka.... Sooooom ni nog kunde räkna ut själva. Det var inte meningen att vara så överflödig, men det är lite min grej.

Så, jag har spelat mycket Malifaux på senaste tiden. Det är ett fantastiskt figurspel som kräver väldigt lite figurer, 8 är typ snitt, och som inte använder tärningar. Utan det använder kort. Så det är nytt, fräscht och riktigt skoj. Igår satt vi på SMU och byggde terräng till spelet. Det var länge sedan jag var så inspirerad till att vara så kreativ. Så det får mig att le och fnissa lite.





På tal om ingenting, är det bara jag som tycker att den här och alla andra illustrationer från samma företag ser sjukt äckliga ut på något sätt? Stilen är bara så himla weird, och deras ansiktsuttryck är så obehagliga!



Men jao, det var det. Inte så spännande. :P Ha en bra vecka allihopa! <3

1 kommentar: