lördag 13 juni 2015

Springedingeslingelinge!

Hey yo!

Okej, så den här veckan har jag varit ut hela SEX gånger. För er som hänger med i svängarna så är det en gång MER än vad försöker åstadkomma! Inte illa, säger jag. 20 minuter per pass, så det känns rätt bra faktiskt. Imorgon blir det inget, för jag måste vila min gamla kropp. :D 
Så just nu känner jag mig typ såhär:




Faaaaaaaaaast inte lika söt! Men det är den energinivån jag är på just i detta tillfälle. Hahah. Så himla illa, men det hör ju till. Typ. Kanske. Vi säger det. ;D

Det är fullt ös med Malifaux/Warmachine nu, så det är superkul. Jag älskar verkligen figurspel, det är typ det bästa som finns. Jag önskar att alla mina vänner spelade. *hint hint* Men det är ju inte för alla, så är det ju. ^^

Eh, vet inte vad jag ska skriva. Så jag går och tar en tupplur istället. Ha en fortsatt trevlig helg! <3

2 kommentarer:

  1. GRATTIS!!! Vad duktig du är! :D

    SvaraRadera
  2. Tack, tack! Jag känner mig ganska duktig. Denna vecka blir det nog bara fyra gånger, men det är ändå ganska bra. :)

    SvaraRadera