fredag 28 augusti 2015

Back on track!

Madde här, och hon lever, på snudden... men lever. Tillbaka på riktigt den här gången, jag lovar! Här har det hänt väldigt mycket, i vanlig ordning, eftersom livet aldrig blir riktigt som man tänkt sig. Och även om det inte ska behöva bli så, så har träningen tyvärr blivit lidande. Den här gången är det inte ens en ursäkt dock. Har verkligen spenderat hela sommaren med att plugga, jobba, äta och sova. När jag tog på mig heltidsstudier över sommaren hade jag inte riktigt planerat att också jobba 100%, och framför allt inte natt. Nattpassen har slitit mycket mer än väntat, och jag känner just nu att jag skulle typ behöva sommarlov?

Meeeeeeen, bra saker händer :) Mitt i alltihop har jag flyttat till ett förstahandskontrakt, och jag fullkomligt absolut älskar min nya lägenhet. Den ligger också aldrig precis bredvid ett Actic gym som har simhall <3. "Familjen" har också fått utökning, i form av världens finaste lilla kattunge Gizmo. Han är verkligen något speciellt den lilla guldklimpen, och har hittat sig väl till rätta. Han är väldigt tuff, framåt och extremt social. Yoshi var väl inte överdrivet förtjust första dagarna, men nu har han bestämt sig för att det här hans kisse, och de är supersöta ihop. Nästa helg växer familjen ytterligare, då mammas storhäst flyttar hem till mig i Örebro. Cazztor N.W heter han och är en 4-årig swb kille e Cohiba ue. Feliciano. Det ska bli höstens projekt, och jag ser fram emot det till tusen!



Det har blivit ingen tid alls över för nörderi den här sommaren. Decayar min ranking i League of Legends, och har blivit demoted till casual (ouch!) i guildet i WoW. RIP......... meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, i helgen var jag och Lou o såg LCS finalerna på hovet. Var otroligt kul då första dagen spelade mitt underdog-favvo-team Unicorns. Det gick ganska sådär, men publiktrycket var helt otroligt på Hovet. Sedan var finalerna mellan Fnatic och Origen OUT OF THIS WORLD. Var helt galet jämnt, och publiken o allt var verkligen perfekt. Och till slut vann rätt lag, och Rekkles som är min absoluta favoritspelare fick en Pentakill hemma i Sverige <3. Så himla kul att Riot för en gångs skull organiserade något här uppe i Norden, och fansen, ja, jag var i nörd-heaven! Hade besök över från både England och Holland också vilket var jätteskoj!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar