torsdag 10 september 2015

Ganska aktiv, sjukt seg på att blogga

Nu! Har jag äntligen lyckats få lite tid att sparka på mig själv så jag skriver det här!
Har varit helt överröst med plugg, jobb och mera jobb i flera månader, men nu så börjar det äntligen ordna sig. Jag fick godkänt på min tenta, så jag kommer få CSN och inte behöver bo en en kartong och svälta, jag har skaffat ett gymkort på ett supermysigt gym OCH jag har varit där iallafall två gånger i veckan i två veckor nu. Plus ut och springa lite då och då.

Det känns ju så jäkla bra när man väl kommer dit och gör det, så förstår inte att man altid ska vela så innan det faktiskt blir av! Men nu jäklar!


Har hittat en superpeppsång som går på repeat på gymmet. Det känns asbra. Känns som jag kan köra hur länge som helst med den i. Simon Curtis - Flesh. Den är så jävla catchy så jag dör!



Annars så har jag inte haft så mycket fritid över huvud taget varken på sommaren eller nu för tiden. Har lyckats spela lite Ori and the Blind forest. Sötaste spelet ever <3

Jag har ett nytt mål också. Jag vill kunna göra pullups. Har aldrig haft någon styrka what so ever i överkroppen, så det vore sjukt coolt att kunna göra det!

Det vart lite långt inlägg nu. Ska plugga lite och sen ta ett varv i spåret. :) Synd att man tappat allt, men det är bara att köra på det igen!

Obligatorisk random drawing:









2 kommentarer: