lördag 26 september 2015

Inget vill sig!

Jisses, kändes som det var dags att visa nosen här igen... trots att jag egentligen vart sjukt busy känns det samtidigt som man inte kommit någon vart alls. Gör en lat sammanfattning av livet, i plus och minus:

+ mina djur är sötast i världen, hästen har kommit till ro o är underbar att ha o göra med
+ armbågen känns nästan okej igen, med vila zonsalva & back on track
+ lön, lön, lön.. kunde inte kommit mer behövligt

- hästen trotsar i ridningen, inser att jag kanske tagit mig vatten över huvudet
- sadeln vi beställt har -poff- spårlöst tappats bort av DHL... GG
- jobb är slitigt utan sömn
- hinner inte med skolan
- de-fucking-moted i LoL igen :D
- en till vecka utan ACTIC :(

Snälla rara Cazztor, bete dig som folk imorrn pliz?
Jag vill verkligen rida :(



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar