torsdag 24 september 2015

Sjuk

Jag har kommit i det där urjobbiga läget där man verkligen VILL träna, men inte kan pga. en envis förkylning som vägrar släppa. Under tiden får jag fundera på vad jag ska göra med mitt friskvårdsbidrag! Hurra! Världens bästa uppfinning! Det är första gången i hela mitt liv som jag har varit anställd så pass länge att jag får friskvårdsbidrag. Vad tycker ni att jag ska använda det till? :) 

Den här årstiden är för mig tiden när man målar Warhammer och lyssnar på Avantasia. Jag har inte målat Warhammer på säkert 10 år, men vissa minnen sitter väldigt djupt rotade. Tiden som kommer efteråt, den lite mer mörka och kalla hösten, är tiden när man värmer händerna på ett element och kollar på akvariefiskar i flera timmar. Jag brukade göra det under mina höst-håltimmar på Ösby.

Jag provar en ny PWO... Nämligen THE CURSE! Beware!




...jag kanske köpte den liiiite bara för designen. Den var väldigt metal. xD

Hittills är jag väl inte superimponerad, men jag ska ge den någon vecka till innan jag uttalar mig.

1 kommentar:

  1. Wiiiiiie, Taj! Gå och simma för bidraget, simning är bäst <3

    SvaraRadera