onsdag 4 november 2015

Back in Business

Nu har jag äntligen hämtat mig från alla förkylningar! Jag hann med en tripp till Wien med Tharos, Madde och Nisse också. Jag har haft sjuuukt mycket att göra eftersom jag har lagt ner mitt företag och allt. Det är inte direkt bara att sluta... Men nu är det bara några sista företagsfakturor och momsar som ska betalas, så är allt ur världen. Salongen drivs vidare av en person som inte hade kunnat vara bättre, så det känns hur bra som helst!

Annars då? Jag gymmar och promenerar mest. Har inte riktigt kommit igång med löpningen igen. Jag och Tharos har som husregel nu att vi bara får gå ner i vikt nu innan jul. Eller stanna på samma, men vi får inte gå upp. Det är en ganska lätt regel för mig att följa, för om jag går upp mer tror jag inte att jag kommer att få på mig jobb-byxorna längre... Vi levde inte direkt nyttigt i Wien. Fniss.

Det underlättar extremt mycket att ha sin sambo med på tränings-pepp-tåget. Det är så mycket lättare att planera nyttig mat, och inte minst att faktiskt komma iväg till gymmet. Det grymt svårt att komma iväg när ens partner sitter kvar framför datorn och fortsätter spela spelet vi spelar tillsammans... Så jag är väldigt tacksam! Vi har börjat spela Rift igen, och Vermintide. :)

Annars är jag pigg och glad, och har extremt mycket julstämning! HURRA! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar