söndag 8 november 2015

Julstämning och Träningspepp!

Jag har så sjukt mycket julstämning! Som om det inte räckte med all glögg på jobbet och att affärerna börjar julskylta på stan... Nu har MLP-gänget släppt en julskiva där röstskådisarna sjunger som sina Ponyröster. En av låtarna var faktiskt HELT fantastisk:

https://open.spotify.com/track/5KX6YsjrSTirF2pCiFL9h4

Träningen går framåt! Jag har varit på gymmet varannan dag den här veckan. Jag har fått extrem lajvpepp inför nästa års lajv, framförallt Lazarus, och det gör mig lite extra motiverad till att komma i form. Det är ju trots allt det som är syftet med hela Nördformen - Att komma i form inför alla nördiga påhitt.

Jag tog min första gymselfie också... Jag var tvungen att stress-springa dit i panik för att hinna innan dörrarna låser sig för natten, så jag hann knappt byta om. Jag fick dit i utsläppt hår och tröjan jag hade på mig; En alldeles för stor Emperortröja. Sen mitt i gympasset slogs jag av hur himla fint mitt rosa hår är... Så jag var tvungen att fota det. Astöntigt, men jag är otroligt nöjd med mitt Monster High/Equestria Girls-hår. :)

Sen en utmaning för dom som vill... Lär er den här dansen till nästa fest/konvent! :D













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar