tisdag 24 november 2015

Undertale

Nu har jag spenderat mitt friskvårdsbidrag - Det tog bara tre månader för mig att bestämma mig... Det fick bli 6 månaders all inclusive på Viktväktarna. Nu har jag inga ursäkter!

Jag spelar det fina fina fina spelet Undertale, som jag fick i present av min fina kompis Nisse. Många "fina" i den där meningen... Men jag älskar det! Storyn är lite som mitt gamla favoritspel Soleil till Sega Megadrive, fast mer komplex, mer vuxenhumor och fler valmöjligheter. Dessutom är musiken fantastisk, och stridssystemet unikt och jätteroligt. Det kan inte bli så mycket bättre!

Årets låt för mig är helt klart Young London med Angels and Airwaves, och kanske speciellt frasen

"I'm not the one to admit it's helpless, I have a sense that we will be alright".
Det stämmer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar