söndag 15 november 2015

Lajvpeppen!!

Idag är jag glad för att det verkar som att alla tre lajv jag vill på nästa år INTE krockar med varandra! Det betyder alltså att jag borde kunna gå på alla! Woohoo, wooohoooo, PEPPEN!! :D

Lajven är:

 - Projekt Lazarus, där jag med största säkerhet kommer att spela min Stolthetsdemon Shiira som jag spelade förra året. Jag fick sjukt mycket roliga saker att spela på, och det är många som vill att vi ska komma tillbaka som samma roller. Det är svårt att inte bli lite smickrad. :)

 - Drömmen om Sanctera. Jag har velat komma dit och spela blodsalv ända sedan kampanjen startade, och jag har bevakat alla deras arrangemang i smyg även fast datumen aldrig har passat... Det är ett superspännande lite mörkare fantasylajv, och det ska bli -askul- att äntligen få spela min egen ras som jag införde på Frosthjärta för 7-8 år sedan.

 - Barbaricum. Vi i underbara Überhemliga Demongruppen var aspeppa på den 8 timmar långa bilresan hem från Lazarus, så vi skapade Überarga Barbargruppen som vi tänkte spela på Barbaricum. Vi gjorde roller och allting. Jag var till och med anmäld! Men verkligheten med dubbla heltidsjobb och det enorma arbetet med att lägga ner ett företag kom tyvärr ikapp mig, så jag kunde inte åka. Dom har tyvärr inte gått ut med ett officiellt datum än, men jag hoppas verkligen att det blir i september-ish så att jag kan komma! Jag är superpepp.

Annars är det ganska lugnt i mitt liv just nu. Tharos har fått ett nytt jobb, och jag och min syrra klarade ut Phantasy Star 4 igår. Fantastiskt spel! <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar