måndag 30 november 2015

Vaktviktarna

Idag var jag på mitt första Viktväktarmöte! Känns jättebra. Nu kör vi! ^_^

Jag är ju jätteintresserad av näringslära, så det känns lite fånigt att jag kan lägga timmar på att kombinera veckomenyer till djuren, men själv bara äter typ det jag känner för. Om jag följer programmet borde det inte vara några problem alls med mitt mål att gå ner 15 kg innan juni.

Jag har fått hem öron som rör sig efter ens humör! Jag har velat ha dom ända sedan dom kom ut för många år sedan, men dom har varit så sjukt dyra. Nu var dom helt plötsligt asbilliga på Black Fridayrean, så jag passade på att köpa ett par. Tyvärr glömde jag att köpa batterier... Men jag postar en liten film här sen när jag har fixat det.

Undertale. Undertale. Undertale. Och Rainbow 6, men mest Undertale. <3

Jag peppar med den här videon varje lördagmorgon när jag ska upp och jobba klockan halv 7:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar