fredag 11 december 2015

Guldstjärna

Vissa dagar förtjänar man verkligen guldstjärna över sina val. Jag kom hem från jobbet 18.30 idag... Jag och Tharos har bröllopsdag, men Tharos jobbar ända till halv 12. Så jag kommer hem, trött och hungrig, till ett tom mörk lägenhet... Tharos har bilen, det är jättemörkt och kallt ute, och jag är som sagt väldigt trött och hungrig. Det finns ingen mat hemma, och jag har dessutom varit jättesugen på pizza hela dagen. Det vore SÅ himla lätt att bara beställa hem en pizza och ta en kall öl ur kylen. Jag måste erkänna att jag övervägde det hela vägen hem.

Men nej... Jag kom på att jag har köpt proteinpannkakor ifrån Svenskt Kosttillskott.


Pulver som blandas med vatten, så blir det pannkakssmet. Och vatten har man ju alltid hemma... Så, ja... Jag stekte lite pannkakor. Det blev faktiskt riktigt gott. Och jag känner mig sjukt duktig som inte åt den där pizzan! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar