torsdag 3 december 2015

I am Pancake!

Idag gjorde jag en lunch som blev otippad god - Bananpannkakor! Pannkakorna har bara två ingredienser; Bananer och ägg. Mosa en banan, vispa ihop med två ägg, stek. Superenkelt!



Till det gjorde jag ett eget hallonfluff, gjort på lättkvarg, lite äkta vaniljpulver och pulver från Svenskt Kosttillskotts Diet Shake med hallonsmak. Det blir väldigt nyttigt, helt sockerfritt med ger lite glasskänsla. Sen åt jag riktiga hallon till också. Rekommenderas!




Nu har jag spelat igenom Undertale andra varvet och ställt att tillrätta... Jävla skitspel. Som är så bra. Det är jättegulligt och urläskigt på samma gång, och helt omöjligt att inte älska. Om du läser det här, gillar gamla RPG:s och INTE har spelat det än - Lova mig att du kollar upp det? Du kommer inte att bli besviken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar