lördag 26 december 2015

Deadly Sins

Seven deadly sins
Seven ways to win
Seven holy paths to hell
And your trip begins

Frosseri har varit min synd nu över jul. Jag har struntat i allt vad dieter heter och ätit julgodis, dumle pepparkaka och vörtbröd varje dag. Som tur är börjar jag jobba redan idag, och då är det mycket lättare för mig att hitta tillbaka till vardagen.

Yes. Jag har aldrig varit så lite julledig i hela mitt liv... 3 dagar bara, typ som en vanlig helg. Men... Det gör liksom ingenting. Det känns bra att börja jobba igen. Jag jobbar 5 dagar nu, och blir ledig igen på eftermiddagen på Nyårsafton. Jag ska fira nyår med min släkt för första gången på år och dagar. Det ser jag fram emot!

Det har inte blivit någon träning heller... Bara några långa promenader med hundarna. Jag skäms nästan, men det är ju bara jul en gång om året. Jag får köra extra hårt nu efter nyår istället!

GOD JUL på er alla medbloggare, och läsare om någon vågar sig hit. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar