onsdag 2 december 2015

Lill-Lördag

Hej! Nu är jag här igen och bråkar med er... Viktväktardieten går lättare än vad jag trodde! Dom har gjort lite ändringar sedan jag kollade igenom programmet senast (för många år sedan). Nu för tiden har man en veckopott som man kan använda till extra lyxgrejer. Alla grönsaker är "gratis" i programmet också, så idag gjorde jag en broccoligratäng med kassler som bara kostar 3-4 points per portion. Och en portion är en fjärdedel av hela gratängen! Bra, va? Viktväktarmat är så himla fin, så jag kommer att posta mer matbilder framöver!




Eftersom maten var så billig kunde jag faktiskt unna mig ett helt hekto smågodis från dagens pott... Jag känner mig helt kriminell, men det är helt enligt programmet. Mitt lokala ICA har fått sådana här gammeldags små godispåsar som är helt perfekta om man bara ska köpa ett hekto! Jag tog bara lakrits i min. ;)



Och som utlovat, en film på mina fina fina öron! Jag är jättenöjd! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar