torsdag 7 januari 2016

Stage 4


Dag 4 på mitt liv som seriös viktväktare! Det har gått bra hittills. Igår var jag hos min mormor på 3-rättersmiddag på dagen och på rollspel på kvällen, men jag var duktig där också och loggade allt jag åt så att mina poäng räckte. Jag tog lite av min veckobonus för att kunna lyxa till det med vitt bröd med smör - Kanske det bästa jag vet.

Men dagen innan dess och idag har jag verkligen deffat! I tisdags hade jag 8 smartpoints kvar, och idag har jag 22 (!) kvar. Det är sjukt mycket med tanke på att jag har 30 på en dag. Det är kanske inte så jättebra egentligen, men jag orkar verkligen inte äta mer.

Jag pimpade mina proteinpannkakor... Det blir många sådana nu eftersom jag alltid har det hemma, och eftersom det är nyttigt. Den här gången hade jag kanel och äkta vaniljpulver i smeten, och åt dom med sockerfri vaniljkvarg och hjortonsylt. Episkt gott! Och lukten! :D

Här är en bild på kvällens kvällsmat; Bakad potatis med vitlöksröra, lite rökt kalkon och avokadotopping. Min enda sorg just nu är jag inte har gymmat på jättelänge... Jag gick till gymmet i träningskläder och med BCAA utblandat, glad i hågen, men dom hade stängt för att det var dagen före trettondagen. Moget. :/



1 kommentar:

  1. Damn! Det ser ju verkligen asgott ut Taj! Och ja.. Trettondagen är sjukt omogen >>

    SvaraRadera