måndag 4 januari 2016

On the bane!

Nu är jag banan igen, efter min lilla julsemester! Nu är det hård diet som gäller till juni. Fast Viktväktarna känns inte så himla hårt, för maten är väldigt god...

Det blev proteinpannkakor till lunch idag. Det var innan jag handlade, så jag fick ta vad jag hade hemma. Vi har rollspelat i helgen, så verkligheten kom lite som en kalldusch. Tyvärr hade jag inga bär hemma, så det fick bli lite rårörd lingonsylt istället. Det märkes stor skillnad i hur mätt man blev! Så från och med nu ska jag se till att ha vettiga tillbehör hemma hela tiden.


Till middag gjorde jag älgfärsbiffar med rostade rotsaker och en röra gjord på bl a kvarg, keso, soltorkade tomater och färsk oregano. Det blev gott, och var lite FÖR mättande... Jag orkade knappt äta en tredjedel av den här portionen . xD




Jag har jobbat -asmycket- nu i mellandagarna. Jag var till och med tvungen att lägga mig ett par timmar på nyårsafton. Alla mina lediga dagar har sett ut såhär:


Som tur är har det varit grymt roligt på jobbet! Och OH! OH! Projekt Lazarus har släppt huvudintrig och öppnat anmälan nu! GISSA VILKA SOM ÄR PÅ OFFICIELLA BILDEN?! :D :D :D :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar