torsdag 4 februari 2016

March of Time

Den här veckan har gått löjligt fort! Imorgon är det ju helg igen. Jag har jobbat alla dagar utom igår, och då var det städning och rollspel på schema. Idag skulle jag egentligen ha städat, varit med hundarna och gymmat, men jag blev inringd på jobb. Många sjuka nu. Jag har slutat experimentera nu i alla fall, så jag har hela min veckobonus kvar nu till helgen.

Jag har blivit medlem på vår lokala gym-kosttillskott-affär. Jag har varit där och köpt Celsius och proteinbarer ibland när det har varit kris. Senast jag var där kom jag på att jag lika gärna kunde beställa en hel platta Celsius av dom istället för att beställa själv ifrån webshop. När jag var småföretagare själv var jag ju beroende av folk som ville stödja sina lokala småföretag, och det kostar mig inget extra. Tvärtom slipper jag ju frakten. Jag var där och hämtade den igår, och det slutade med att jag kom ut med en platta Celsius, en burk nytt PWO som jag har fått rekommenderat från flera håll, och ett medlemskap. Så kan det gå! Jag hade sett fram emot att prova PWO:t idag och kanske få en liten nytändning, men nu får det nog vänta till imorgon förmiddag eller söndag...

Jag längtar efter att få prova den nya veganska kvargen! Det är det jag har saknat allra mest i den veganska mejerihyllan. Helt fantastiskt. <3

Jag har fått värsta nytändningen på rollspel sedan SL-kursen... Det är rollspel på varje ledig kväll nu. Det är faktiskt grymt kul, och börjar nästan likna "den gamla goda tiden" lite. Tiden när man levde och dog för rollspel. ;)

Det känns som att jag inte har hundra procent koll på mitt mål, nämligen att gå ner 10 kg till den 2:a april. Jag har missat två VV-möten i rad pga. jobb, så jag vet inte alls vad jag väger. Jag vågar inte ha en egen våg hemma, för jag blir lätt väldigt manisk. På Måndag är jag i alla fall ledig, om inget oförutsett händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar