torsdag 25 februari 2016

Framsteg

Jag är sååå glad idag! Jag fick ett ryck och anmälde mig till en freestyletävling med både Pricilla och Jouline. Efter det började jag lyssna och leta seriöst efter passande låtar till deras program... Jag provade Steal The Show från Monster High med Jouline. Det är en upptempo, tänk typ tjej-punkbandlåt som är väldigt catchy. Då var det som att det trillade ner en polett i hennes huvud! Hon tyckte att det var sååå kul! Det var till och med roligare att träna än att leka med leksaken, vilket är väääldigt stort för henne. :P

Det känns så himla bra! Jag fick nästan en tår i ögat. Nu är det hårdträning fram till April... Jag har bokat klubbstugan nu på Tisdag för att träna lite på klubben. Woohoo!

Vi tog en långpromenad i det fina vädret, och Jouline fick leka lite i snön. Det var precis såhär jag drömde om att det skulle vara att ha två hundar. Nu får jag se till att det håller i sig! <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar