tisdag 24 februari 2015

Årets första Delmål

Ni vet de där byxorna jag skrev om förut..? Den tighta skinnbyxliknande saken..? Jag har önskat mig dem i 25-årspresent, men nu när jag var in och kikade på kläder insåg jag att de var helt slut i min storlek - Både hos alla webshops OCH hos leverantören! Och det kommer inte att komma nya! Jag blev jätteledsen och frågade lite ynkligt om Tharos hade hunnit köpa dem innan de tog slut... Och det hade han förstås inte. Det är ju en hel månad tills jag fyller år.

Efter mycket googlande insåg jag att de verkar vara helt slutsålda överallt. Jag förbannade mig själv över att jag inte hade köpt dem själv medan de fortfarande fanns... Men sen upptäckte jag att de fortfarande finns i en storlek mindre än vad jag har nu. Jag är egentligen lite emot att köpa för små kläder som motivation att gå ner i vikt, men vad tusan... Jag vill verkligen, verkligen ha de här byxorna, och jag ville verkligen bära dem på Blind Guardian i Göteborg den 29:e Maj. Så... Nu har jag ett nytt träningsmål. Att gå ner en storlek till den 29:e Maj.

På ett sätt känns det ganska skönt att ha ett riktigt delmål igen, med en deadline och allting. Det gör mig ÄNNU mer motiverad. Nu kör vi! :D





Här är veckans djurbild: Abbath kramar och tvättar gosedjurssälen Hannah. Jag dog sötdöden.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar