fredag 27 februari 2015

Veckans Överraskning

Okej. Det här är officiellt det sjukaste jag har varit med om.

Ni vet byxorna jag skrev om här om dagen..? Jag hittade ett par från samma märke, fast lila och inte skinn, som skulle passa perfekt till en cosplay jag jättegärna vill göra till Närcon. De var begagnade och billiga, så jag köpte dem och tänkte att jag kan ha dem i sommar sen när jag har gått ner i vikt. Det var storlek S. Jag fick hem dem ikväll och tänkte prova att dra på mig dem bara för att se hur långt det var kvar - OCH JAG FICK PÅ MIG DEM!! Jag kunde till och med knäppa både knapparna och gylfen. Utan att de satt obekvämt eller så tight att jag inte kan röra mig. Storlek fucking S. Helt. Jävla. Sjukt. :O

Okej, visst, jag har fortfarande mycket kvar att ge ner i vikt, och byxorna kommer att sitta ännu bättre sen... Men den här modellen ÄR väldigt tight, och jag trodde inte ens att jag skulle kunna dra på mig en M förrän om tidigast en månad eller två. Sick.

Såhär har min vecka sett ut hittills:

Söndag: Joggingtur
Måndag: Vilodag
Tisdag: Fria vikter - Gym
Onsdag: Golvpass m. skivstång - Gym

Torsdag: Joggingtur
Fredag: Vilodag

Imorgon blir det en ny joggingtur, och sen gym på Söndag och Måndag. Jag är verkligen på G nu.

1 kommentar: