söndag 15 februari 2015

Flykten till staden

Ja, senaste veckorna har vart omtumlande. Lite som vanligt i Madde's
liv kanske iofs. Fick ett lägenhetserbjudande som inte gick att säga nej
till, och vips så hamnade vi på Campus! Mitt i flytten har jag också haft
tentor och varit sjuk, därav avsaknaden av aktivitet.

Har inget riktigt på träningsfronten att blogga om därför blir det här
mest om nördandet haha. Men jag har mjukstartat igen med att cykla lite
med jycken (till hans glädje!). Imorrn så blir det tillbaka till gymmet, woop!

Jag har inte bara flyttat irl heller. Utan suget efter att progress-raida
blev för stort och jag flyttade tillbaka till good old ravencrest. Var
tvungen att byta namn också, så Eeevee blev en Flareon, vilket
kändes lite passande till eldkatten. Utforskar nu Blackrock med
Loot FTW, och än så länge levererar instansen tycker jag.
En del roliga bossar, och svårighetsgraden är lagom uppskruvad
på vingbossarna. Kärt återseende med Gruul också :D














Med hemtentan lyckades jag vända mitt dygn ganska fint också....
Good we could come to an agreement below xD


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar