onsdag 4 februari 2015

Almost there

Som vanligt så är jag sjukt seg på att blogga. Jag har varit duktig och gått och gymmat lite här och där, bara varit superseg på att faktiskt skriva det här :P

Det var en vecka sen sist dock nu, så var duktig och hade kommit iväg ner till gymmet för att köra ett pass efter alla lektioner. Dock så när jag kom dit så upptäckte jag att jag hade glömt min sportbehå hemma. Alla ni bewbs-carriers vet hur det oftast inte funkar att köra pass utan sportbehå på, speciellt om man har lite större storlek, så det var ju bara att packa ihop allt igen och åka hem.

Eftersom jag studerar 150% just nu så är det ganska stressigt att hinna med allt, och det känns jobbigt att försöka klämma in träningspass ytterligare på det när man känner att dygnet inte har tillräckligt många timmar. Men det är bara att bita ihop och kämpa på!



Pratade med Taj om att joina henne på hennes 5 km Color Run, så är sjuuuukt pepp på det! Det kommer bli super roligt, så ska börja springa som tusan nu :D *Wiggles* Har alltid velat göra nått sånt, men inte haft moded/orkat. Men nu jävlar! :D

Annars så har det mest varit plugg som händer i mitt liv just nu. En polare som studerar data i Serbien vill att jag ska göra arten till hans dataspel som han utvecklar i en av kurserna. Så det är lite roligt :)

Här är hjälten i det hela: En drunken brawler. ^^



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar