torsdag 29 januari 2015

Töntpoäng

Jag fortsätter att samla töntpoäng här... Nu har jag köpt ett par Monster Highgummistövlar från barnavdelningen. Moget och passande för en 25-åring..? Kanske inte. Men kom igen, dom är svarta och rosa och tigerrandiga och har en urgullig döskalle med rosa rosett! Hur kan man låta bli att köpa?! 



Jag har äntligen börjat räkna Matte nu. Första uppgiften i hela boken handlade om sannolikhetslära på T6or, så låt oss säga att den som skrev matteboken verkligen lyckades fånga mitt rollspelsnördiga intresse direkt. Jag har gjort en planering för hur jag ska läsa, och det verkar faktiskt vara möjligt att läsa hela kursen på två månader och jobba samtidigt. Jag är peppad!

Tyvärr tror jag inte att det blir något Närcon Vinter för mig i år... Abbath (sphynxkattungen) flyttar hem till oss bara någon vecka innan, och jag vill inte lämna honom innan han har fått boa in sig ordentligt. Dessutom har min bästis Madde också fått förhinder, så... Jag får lägga allt krut på att peppa inför Projekt Lazarus istället.

Lazaruspeppen är stark! Det var längesen jag var såhär pepp inför någonting överhuvudtaget, med undantag för vissa djurköp. Jag tycker fortfarande att alla som är minsta lilla sugna på fantasylajv ska åka dit. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar