lördag 3 januari 2015

Dag 2

Jag har kommit fram till att 2014 och 2015 är ungefär som den här bilden för mig:








Jag var så himla duktig 2013 och var i superbra form inför mitt bröllop. Det var ett av mina bästa träningsår på jättelänge. Under 2014 tog jag medvetet "semester" från all hets om vikt, kost, träning och utseende. Det var jätteskönt och precis vad jag behövde just då. Däremot mår min kropp inte så bra längre, så nu är det dags att möta konsekvenserna och städa upp mig själv igen.

Idag har jag haft en fullspäckad dag. Jag har spenderat hela eftermiddagen på att åka fram och tillbaka till Södertälje och sälja en råttbur till en gammal kompis. Trots det lyckades jag uppnå mitt mål idag också; Att gå minst 10.000 steg. Jag sov färre timmar i natt, men jag hade mer djupsömn och jag vaknade inte lika ofta.

Imorgon ska jag och min mamma gå på cirkelträning för första gången. Jag har hört väldigt mycket positivt om det passet, så det ska bli jättespännande. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar