söndag 18 januari 2015

Finally!

Har äntligen blivit både frisk från min "Ligga död i tre veckor" influensa. OCH skrivit klart prov och rapporter och allt sånt skit som har gjort att man inte haft ro att motionera. SÅ. Nu efter nästan en månad är jag tillbaka! Äntligen!
Firade det med att ut och springa lite lätt. Tyvärr så är ju nu en ganska dålig årstid att ut och springa i eftersom att det är isgata ÖVERALLT. Men det blev lite lätt bambi-på-is trippande iallafall. Bättre än ingenting. Och jag bröt ingenting! Men det kommer nog bli på gymmet från och med nu :P
Gym-dejt snart igen Madde?



Efter somsagt all plugg-ångest-stress har jag i stort sett bara levt på socker och koffein de närmaste tre veckorna. Så det blir helt att kapa det nu. Inge mer godis (Dock kan jag inte leva utan kaffe). Känns bra att börja igen, och känns superbra att tagit tag och var ute och sprang idag, även fast det inte blev lika långt som vanligt.
Men det är en början! :D
Ska plantera mer groddar nu! :> Får uppdatera hur det går med dom. Dom senaste jag testade funkade inte alls bra! Tror jag hade för många i en för liten burk.

Obligatorisk random drawing:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar