torsdag 1 januari 2015

NÖRDFORMEN 2015!!

Jag fick ett aktivitetsband i julklapp! Väldigt rolig överraskning, för det hade jag verkligen inte väntat mig. Man syncar det med en app på sin mobil, och sen mäter det allt ifrån sömnrymten till hur många steg man tar. Man kan även registrera sina mål, allt man äter och hur man känner sig i appen. Enligt den ska det ta mig ca. 25 veckor att nå mitt viktmål om jag håller mig till "planen". Än så länge är det lite oklart exakt vad "planen" innebär, men det låter bra i mina öron!


Jag fick ett rosa. :)













Det är helt sjukt high-tech. Man kan fota streckkoderna på det man äter, så kommer det automatiskt. Den kände igen min ovanliga proteinbar från Finland som typ ingen brukar känna till.

Så ja, nu har jag verkligen ett bra hjälpmedel för det här. Och absolut ingenting att skylla på. ;)

NU KÖR VI!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar