torsdag 8 januari 2015

Highscore

Jag har fått mitt nya simkort och satt i det i min nya Google Nexus 5, så nu kan jag inte fota av skärmen med min gamla mobil längre... Och jag har fortfarande inte kommit på hur man delar sitt resultat, om det ens går... Så; Tänk er en piffig bild här där det står:

168%

16864 steps

Workout: 1 h 15 min

Med andra ord... Jag har slagit mitt rekord igen! Såhär lagom på En-Veckas-Jubileumsdagen och allt!

I alla träningsguider står det att det är bra att "unna sig något" när man har lyckats med jättebra resultat en vecka, bara för att hålla motivationen uppe. Jag tyckte att det lät bra och funderade länge vad jag skulle unna mig. Godis? Njae, det känns ju lite kontraproduktivt. Träningskläder? Men jag köpte ju nya snygga träningskläder i höstas. När jag väl kom på det kändes det så självklart. Naturligtvis unnar jag mig... Ett nytt GOSEDJUR! :D



Så den här läckra leguanen är på väg hem till mig. :)

2 kommentarer: