söndag 4 januari 2015

På gång!

Nu är jag verkligen på gång! Idag har jag både varit på gymmet OCH tagit en liten springtur med Jouline. Egentligen skulle jag bara gymma, men sen råkade jag signa upp på något mystiskt viktminskningsprogram på Runkeeper. Man var tvungen att springa 30 minuter idag, för annars skulle resten av schemat bli fel.

Dagens positiva:
  • Jag kom i mina träningskläder! Konstig sak att bli glad för kanske, men jag var oroad över att jag skulle ha gått upp en storlek. Jag blev löjligt glad över att jag fortfarande kunde ha dom.
  • Jag kunde använda samma vikter på Actic som innan uppehållet! 
  • Jag har slagit mitt personbästa med UP både när det gäller sömn, antal steg och mat.


Hurra för mig! Och dagen är inte ens slut än! Jag fick även reda på att min kompis Nisse har köpt ett aktivitetsband han också, så nu har jag en UP-träningskompis. :)

En annan rolig sak är att jag har hittat en ny favoritfärdigmat. God, nyttig, mycket protein och dessutom vegansk. Rekommenderas!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar