måndag 19 januari 2015

Fullt ös trots förkylning

Nu är jag jag som har blivit förkyld... Förstår inte hur jag lyckas. Eller ja, Tharos har ju varit sjuk alldeles nyligen, så jag har väl antagligen blivit smittad. Jag försöker hålla det borta så gott det går med D-vitamin och Kan Jang. Än så länge har jag ingen feber eller så, men jag går runt och nyser, hostar och har ont i halsen. Jag vågar inte träna, annat än att gå promenader. :(

Jag har ägnat mig väldigt mycket åt mina hobbies sedan mitt förra inlägg, och det känns bra! Livskvalitet är också en form av hälsa. Just nu är det rollspel och hundsport som gäller. Jag går en freestylekurs med Jouline. Hon är superduktig! Jag är så stolt över henne. :) 






För er andra som har kommit igång med träningen igen kan jag i alla fall tipsa om en av mina spellistor på Spotify! Den är till för att springa/jogga kortare sträckor, och den passar personer som gillar hardstyle varvat med lättlyssnad skatepunk/metal/ish. Jag använde den tillsammans med Runkeeper. Första låten är tänkt som en uppvärmningslåt!

Running 20 min

Ni får träna åt mig också tills halsontet går över... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar