torsdag 5 mars 2015

Arbetsintervju!

Har äntligen lyckats få en arbetsintervju till Student consulting på tidag. Förhoppningsvis kan jag jobba 2-3 dagar i veckan och få lite extra pengar på det sättet, för just nu känns det galet jobbigt att man inte har råd med någonting. Så önska mig lycka till! ^^

Var och gymmade en massa med Madde igår. YEAH! Tyvärr så hade jag kollat fel på tiden, så missade vårat mördarpass! Men vi var skapligt duktiga på gymmet ändå! :>

Är så sjukt pepp på att ut och springa och göra en massa grejer! Tyvärr så är det mycket skolarbete och mycket som händer hela tiden. Men men! Får försöka prioritera träning lite mer. Hitils så går det ju bra! ^^ Gymmat två gånger hitils den här veckan och ett mördarpass of doom. :D

Klarade mitt skitmatteprov som jag absolut var säker på att jag kuggade. Så är SJUKT överlycklig över det! Hurra! Äntligen är den borta för alltid <3 Det känns så jäääkla bra :) Det känns verkligen som att livet, även fast det är stressigt och mycket att göra, sakta men säkert löser sig :)

Satt och kladdade lite igår och experimenterade med glowing effecter. Allt blir bättre med lite glow:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar