torsdag 12 mars 2015

Runkeeper

Ja shit, nu är det torsdag. Det går alldeles för fort! Var med Madde i måndags och körde järnet på ett Push and liftpass. Men sen har det inte blivit mycket gjort på träningsfronten.

Har dessutom gått in i värsta crazy craving för choklad perioden (You know the deal) så jag länsade nästan hela affären på allt som innehåll choklad. Allt från chokladkakor, till glass, till godis till - you name it. Mest för att jag inte skulle slå ihjäl stackars Dante som jag bor med. Jag kände hur det började spåra ur när jag slänge dtt paket popkorn över hela köket och bara "JAG VILL INTE HA NÅ JÄVLA POPKORN!" för att.. Ja, jag hade tänkt göra popkorn för att det var nyttigare än choklad. Men.. Jag ville ju ha choklad liksom. ... Jag är inte så logisk när mina hormoner prater sådär. Tur att det bara är en dag som jag är sån. Men på riktigt, jag blir helt galen om jag inte får choklad.  xD



MEN. Det är över nu, och tillbaka till nyttigare banor igen. Ätit en massa sallader och druckit fruktsmoothies :3 Var ute och sprang lite idag och försökte på Runkeeper att fungera. SHIT vad jag inte är i form. kommer ihåg hur jag lätt klarade att springa 4 km. Nu dog jag efter typ 10 minuter.. Aja, det går bättre snart hoppas jag. Spåret som jag springer verkar ha torkat upp iallafall, så det var jättetrevligt! :D Dock så verkar Runkeeper inte kunna läsa av vart jag är när jag springer i skogen. inte helt ultimat pepp att höra "You have been running. 0.0 km." ... Men hallå! Jag har ju sprungit supermycket! :( Aja, får hitta på nått. kanske testa springa nån annanstans eller nått.
Men det var bättre än ingenting ^^ 15 minuter idag. 30 minuter imorgon!

Also: Bild på Maddes druid :3


2 kommentarer: