söndag 8 mars 2015

Det är så svårt att komma på bra titlar!


Det blir ett kort och mindre vitsigt inlägg idag för jag är verkligen sjukt trött. Men tänkte att jag bör posta ändå, för att hålla vanan uppe! Annars kommer jag bara att strunta i det helt, för det är så jag fungerar. Jag känner mig själv för väl.

Såhär har veckan sett ut:

Måndag: -
Tisdag: Började springa igen; 35 minuter
Onsdag: 30 minuter
Torsdag: -
Fredag: 30 minuter
Lördag: Långpromenad
Söndag: -

Inte en helt optimal vecka, men jag lovade mig själv att börja lugnt den här gången. Jag har så mycket annat att fokusera och tänka på, så jag har inte orkat alla dagar. Mitt mål den kommande veckan är att springa vid minst fem tillfällen. Guldstjärnor för allt över fem! 

Jag känner mig orolig i allmänhet, och jag har haft svårt att sova ett tag. Det är för mycket för att ta upp det här, och lite väl personligt. Men jag kan avslöja att det har att göra med personen jag gillar, och hur vår relation ser ut i dagsläget. Jag vet inte hur jag ska hantera det. Hur kan en person få en att känna sig så trygg men ändå så äckligt osäker på samma gång?

Hoppas att ni har haft en bra vecka och helg. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar