måndag 2 mars 2015

Push and Lift

Nu har jag äntligen haft råd att köpa mig ett nytt gymkort på Universitetsgymmet! Försökte dra med Madde idag på ett pass, då jag hatar att gå själv. Vill alltid ha nått stöd liksom när man står där och svettas. xD
Jag var så sjukt nära på att skita i det då hon tyvärr var upptagen idag, MEN jag tvingade mig själv dit och det kändes superbra! Det var lite som att vinna en seger emot sig själv att faktiskt komma iväg och gå på ett pass helt ensam.
Nu i efterhand känns det superbra och jag är jättenöjd att jag genomled den timme långa super Push and lift murder row som det är. Sjuukt trött, men jättenöjd :3

Ska försöka gå tre gånger i veckan på passen, och sen måste jag börja springa mer inför Colorrun!
Gjorde ett försök igår på att springa. Cyklade ner till motionsspåret, såg att det var is ÖVERALLT. Gjorde ett litet försök att springa iallafall då jag ändå tagit mig ner dit. Kom 50 meter. Höll på att bryta benen av mig och halka 200 gånger under dom 50 metrarna. Beslöt mig för att cykla hem igen.

Obligatorisk random drawing:

2 kommentarer:

  1. Seriöst Tess, fan vilken fin bild <3<3 wtb som poster!!

    SvaraRadera
  2. Haha Tack! Vad söt du är <3

    SvaraRadera