tisdag 3 mars 2015

Second day of the Second coming!

Hejsan alla som läser detta! Hoppas att ni har en bra morgon och får en fortsatt bra dag. :) Jag är sjukt trött idag, då den stora boven i dramat är mina joggingturer. Det tar ju ett tag att komma in i det igen, men faktiskt så skulle jag säga att det kändes bättre redan idag än det gjorde igår. Så det är ju i alla fall skönt.

Jag var ute och sprang på morgonen igen, 30 minuter denna gång, det är rätt skönt men jag vet inte om jag gillar det mer än att springa på kvällen. Båda är mysiga på sina egna sätt, även om det är lite trist. Mot slutet ville jag mest sätta mig ner och däcka totalt. Men då jag inte hade någon cool lirare bärandes på en stol i närheten så var det bara att fortsätta springa en stund till.



Jag har fått upp motivationen till att måla figurer igen också, vilket är jobbigt för jag har också börjat breeda massor med Pokémon igen. XD Och Taj, jag ska fixa en Blitzle åt dig snart. Jag har inte glömt det! <3

För övrigt så måste jag ta och städa idag, det är inte okej som det ser ut nu. XD

2 kommentarer: