lördag 14 mars 2015

Zombies, RUN!

Jag återinstallerade Zombies, Run! Appen till min mobil igen då Runkeeper och jag inte verkar komma överens så bra. Jag var lite tveksam först, men såfort jag satte igång den var det som att återse en gamal vän. Det är helt UNDERBART att springa med den! Det är som en liten historia när man springer, och emellan så kör den musik Det är helt jävla underbart!
Det handlar om att man är en springare i en liten by i en zombie apokalyps, så springar man ut på olika updrag för att hämta grejer. Det händer olika grejer i historien och man får kompisar som springer med en och pratar med dig. Det är så jäkla awesome! Och man blir helt hooked på historien. Jag rekommenderar verkligen att testa på den om man inte har gjort det!


Man kan även ställa in olika moodes. Typ at Zombisar jagar dig, så du måste springa snabbare. Så hör du hur dom kommer närmare och flåsar osv. Jag höll på att skita på mig första gången, fan vad man sprang som en liten galning. Men för att inte bryta benen (Det var vinter och isigt då jag testade det. Tydligen tar zombies inte hänsyn till is) så stängde jag av den igen. xD

Sprang i 25 minuter idag, så det blir ju lite bättre iallafall. Men shit vad man känner att man har tappat kondition över vintern. Helt galet. Men det går bättre för varje dag iallafall :>

Nu ska jag plugga mer Kvalitetsteknik! (Lika kul som det låter..)

Obligatorisk drawing:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar