onsdag 11 mars 2015

Min stackars lilla fot!


Hej hej! Nu är det... onsdag? Whoa, redan? Jag var varken ute igår eller i måndags, och eftersom jag satsar på att springa fem dagar i veckan så blir det till att springa järnet de kommande dagarna! Eller ja, så mycket jag kan och orkar, för jag lyckades klanta till mig och trampade fel, så nu har jag superont i foten! :( Hoppas det blir bättre till imorgon, i värsta fall så blir det till att gå en långpromenad istället!

Trots detta så var jag ute i 30 minuter, men mycket blev promenad eftersom foten inte ville springa mer efter att jag trampade snett. Asdryyyygt! Seriöst, det är verkligen så himla typiskt. Men ja, jag hoppas på att det går över snart!

Jag jobbar på manuset till vårt skolarbete, och det är klurigt att skriva manus alltså. Att skriva en avslappnad och naturlig konversation är mycket svårare än vad jag trodde. Speciellt när den handlar om rabies, haha. Men den ska vara klar till på onsdag, så det är bara att jobba på! Satsar på att ha den klar till på söndag.

Vet inte vad mer jag ska skriva om faktiskt. Det är massor med strul och andra onödigheter i mitt liv just nu känns det som. Jag försöker hålla humöret uppe så gott det går. Så om jag verkar sur eller otrevlig så ber jag om ursäkt. Det är inte någons fel. Jag ska försöka att inte vara dum och låta det gå ut över någon annan. <3

Här får ni en söt bild så vi avslutar med något positivt!


2 kommentarer:

  1. Sjukt söt bild :3 Får hoppas foten din blir bättre snart!

    SvaraRadera
  2. Eller huuuur! ^^ Tack så mycket, den känns redan bättre idag. :)

    SvaraRadera