torsdag 5 mars 2015

Tjuvstart

Det är superkul att alla andra också har kommit igång nu, men jag kan inte låta bli att känna att jag liksom har tjuvstartat lite... I normala fall brukar jag inte heller hitta min riktiga träningspepp, speciellt inte för att springa, förrän i Mars. Det känns lite olagligt att redan vara igång och vara superpepp, nästan lite beroende av träningen.

Jag har hittat mina drömmars gymhandskar... Tydligen har djurmönstrat blivit modernt igen, så allt fler tillverkare gör saker i djurmönster. Jag tycker att det är superfint. Tyvärr blev jag lite ledsen när jag kollade igenom webshopens andra produkter. Samma gamla uttjatade tryck om tjejer och squats. VARFÖR finns fördomen att squats är en tjejövning som bara tjejer gör för att få snygg rumpa, och varför verkar alla tro att det är det enda tjejer är bra på inom tyngdlyftning? Jag blir lite ledsen.

Här är handskarna i alla fall. Fett snygga! :D





Det går bättre och bättre att springa också. Jag slår rekord på Runkeeper för varje gång, känns det som i alla fall. Idag när jag var ute och sprang i solen kändes det såhär:




Bara glädje. Ingenting annat. :)

1 kommentar:

  1. Åhh! Sjukt mysigt. Blir hur pepp som helst av dina Runkeeper uppdateringar! Ska börja en massa jag med!

    SvaraRadera