tisdag 3 mars 2015

Resurrection~!


RESURRECTION!!!

Eh, okej. För alla er som spelat Street Fighter 3 så var det där kanske lite roligt, men annars så var det nog mest bara konstigt. Jag ber om ursäkt för det. Men det är en super broken move som spelets sista boss har, om man besegrar honom när hans Super Meter är full så... Eh, skämtet dog lite när jag förklarade det, va? Det börjar bra!


Hur länge sedan var det jag skrev här... cirka två månader sedan tydligen. Okej, det är riktigt dåligt av mig. Har jag sprungit alls under den tiden? Nej, nej det har jag inte. Vilket om något är ännu sämre. Det har visserligen varit kallt, det har snöat massor och det har varit så halt att jag ärligt talat inte vågat springa. Men det känns som att jag borde ha kunnat tagit fram ett alternativ till mina springturer. Men min värsta fiende har alltid varit motivation. Jag har säkert nämnt det tusen gånger redan. Men jag har svårt att motivera mig till att göra saker, vad det än är.

Men eh, nu har jag ju faktiskt varit ute och sprungit igen så lite motivation har jag lyckats hitta! Jag var ute tidigare idag (typ jättemycket tidigare idag) på en liten springtur. 35 minuter var jag ute, vilket är ganska bra då det var ett bra tag sedan jag senast var ute. Min kondition är inte alls lika bra som sist, så jag tror jag vandrade i rask takt lite mer än vad jag faktiskt sprang. Men det är en start, måste bygga upp vanan och konditionen igen. Det kan gå, bara jag lyckas hålla kvar vid min motivation.

Det ganska skönt att vara ute igen, det måste jag medge, även om det inte är det roligaste jag vet. Men det är ett bra sätt för mig att rensa huvudet på, och dessutom ta en paus från att bara sitta ner och göra whatever. Så det känns skönt att vara igång igen. ^^

Håll tummarna för att jag lägger upp ett inlägg imorgon också. Let's keep this going!

3 kommentarer:

  1. Kör hårt Stoffs! Kul att ha dig tillbaka! :D

    SvaraRadera
  2. Sjukt roligt! Du är bäst Stoffe! Shit vad jag blir inspirerad att springa också! Måste ut snart och görat :D

    SvaraRadera