torsdag 5 mars 2015

Lär er av mitt misstag~

Note to self: gå inte ut och spring det första du gör efter att du klätt på dig på morgonen. Det är onödigt jobbigt, vet ni hur det är att springa innan hjärnan och kroppen riktigt har vaknat till liv? Hur jobbigt som helst. Så nu känner jag mig helt slutkörd. Jag borde skriva upp det här och sätta upp lappen på min dörr. Bra idé!



Men jag var trots detta ute i 30 minuter, även om jag orkade springa ganska lite tack vare mitt smarta val. Men mycket powerwalk och lite spring är ändå ganska bra. Jag är nöjd, även om jag avskyr hur ont min kropp gör. Jag har aldrig förstått det där med att det skulle vara skönt med träningsvärk. Ni är seriöst knasiga hela bunten. <3

Vi har temaarbete i skolan just nu, och det här är första gången jag faktiskt arbetat tillsammans med någon på ett såhär stort arbete. Annars brukar jag alltid arbeta ensam, det känns säkrare så. Men vi ska presentera arbetet i en podcast, och det vågar jag inte göra själv. Men jag tror att det blir bra, jag litar på personen jag arbetar med. Hen är cool. Just ja! Jag glömde ju säga vad arbetet handlar om. Vi ska forska kring rabies, och titta på det ur massor med olika perspektiv. Det är riktigt intressant faktiskt!

Hoppas att ni har haft en bra vecka och att ni får en lika bra helg! Kram på er~ <3

1 kommentar: