onsdag 5 november 2014

Hej... jag lever!.... tror jag



Japp... lite exakt så känns det just nu! Misstänker att man aldrig komma känna
sig redo för morgondagens tenta i vilket fall... SO LETS BLOG INSTEAD!

Ursäkta avsaknaden av uppdateringar, och det faktum att jag failat utmaningen
som fan. Mitt liv har inte känts alltför intressant, och haft lite dåligt samvete att
jag inte tagit mig till gymmet. Speciellt när det vart så att jag egentligen
hemskt gärna velat, men helt enkelt inte hunnit med då det ligger inne i stan och
det blir ett sådant projekt att ta sig in.

Den fria tid jag haft har spenderats i stallet, med hästen som förståss blivit
alldeles extra fin nu bara för att jag inte kan rida så mycket som jag egentligen
vill... typiskt! Men han har vart ett väl behövt lyckopiller i stressen :)

Sen har jag mellan varven tagit upp WoW igen.... jag vet jag vet... lovade mig
att aldrig spela igen. But we all know how that usually turns out..... :D:D:D
Hittat fantastiska människor att spela lite casual med i nya expansionen, ngt
jag verkligen ser fram emot. Att ta det ner ett snäpp igen, och förhoppningsvis
hålla det på en sådan nivå att jag "bara" spelar för att ha roligt. /hardcore elitist off
Det spårade kanske ur lite sist, och jag frågar mig ibland hur det kunde bli så.

En vecka kvar till expensionen, nedräkningen kan börja!
Till dess myser vi bara och förbereder med lite farmande/planerande..
och jagar transmogs/nostalgiar i gamla goda instanser.

Ulduar kan nog vara bästa raiden Blizzard har gjort enligt mig, både i feeling och
boss encounters. Vad tycker ni? Vilka är era guldklimpar?






1 kommentar:

  1. Jag är helt kär i Karazhan <3 Tycker det är helt klart bästa raiden i spelet. Så jävla mysigt!

    SvaraRadera