onsdag 5 november 2014

Tentaångesten hägrar

Att man inte har tid att ut och motionera känns det som är sjukt jobbigt. Speciellt nu när det börjar bli så jäkla mörkt, så kan inte ut och springa när jag vanligtvis gör det, runt 6 tiden sådär. Har knappt rört mig på hela veckan eftersom att det har varit så jäkla mycket att plugga. Hade tenta i Måndags, och har en till nu på fredag.

Ska bli så skönt när det är över! Så man kan komma tillbaka till rätt rutiner igen.

Men! Lyckades ut att springa en snabbis igår iallafall. Bättre än ingenting. Dock så vart den mycket kortare än mina vanliga rundor tack vare att det som sagt blir så himla mörkt. Känns inge vidare att vara ute i Brickebacken och springa ensam när det är mörkt med tanke på alla överfall och skit det har varit här. Så det blev till att springa hem igen.

En annan jobbig sak med att det är så mycket stress är att jag blir helt knäpp i huvudet och kan inte sova. Får världens sömnproblem när det är såhär. Så är för trött för att egentligen göra nått, men för pigg för att sova. Så istället för att göra nått vettigt satt jag uppe inatt och målade lite.

Behold, en Demon Hunter från World of Warcraft.



3 kommentarer:

  1. Fiiiiiin! Den ser ju ut som min favorithero från wc3!

    SvaraRadera
  2. i feel you :( och shiiiiit vad duktig du är på att måla!!

    SvaraRadera