fredag 7 november 2014

It's Friday~ Friday~ Gotta get dow- Förlåt, jag ska genast sluta!


Yoooo! Här är jag igen. Jag har känt mig rätt nere ett tag nu, inte vidare pepp eller glad alls. Men trots det så var jag ute 30 minuter idag såväl som igår. Så det känns i alla fall bra, och jag börjar dessutom må bättre idag. Men just nu är jag trött, framförallt i kroppen. Men så blir det ju när man har sprungit!

Det börjar bli riktigt kallt ute. Folk som känner mig bör veta att jag avskyr kyla, och det är den här tiden på året jag hatar att bo själv. Min katt vill ju inte heller gosa, så det blir till att frysa i min ensamhet. Dags att ta fram någon av mina många halsdukar! Blir nog den rosa som jag fått av Elina (BFF! <3)



Typ såhär har jag känt mig ett tag:

 
Fast nu känner jag mig nästa exakt tvärtom. Visserligen så kan jag sitta i lugn och ro, måla lite och så. Men jag vet inte om det är vad jag känner för. Jag ska försöka tvångsgosa med Guts. Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar