onsdag 12 november 2014

Vad gillar hundar och katter för mat?

Hej allihopa! Jag har varit sjuk i ganska många dagar nu, så har inte sprungit något alls. För jag är ganska säker på att anledning till att jag varit så sjuk är för att jag var dum nog att springa i helgen när jag kunde mig rätt krasslig. Så mitt tips är; om du är sjuk så gå inte ut och spring i kylan. Vi måste ju hålla denna blogg levande, yo.

Men imorgon ska jag nog våga mig på att springa lite eftersom jag mår bättre. Måste ta mig till skolan också, har redan missat alldeles för mycket. Måste försöka ta igen det, så jag måste hitta min motivation igen.

Just ja! Imorgon ska jag medverka i den där tjusiga podcasten! Jag lovar att lägga upp en länk så fort avsnittet släpps. :)

Helt enkelt så är det mycket seriösa affärer som pågår just nu.



Svaret på titeln är: Hundar gillar att äta vofflor, katter älskar att äta kurry! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar