måndag 3 november 2014

Irons in the Fire

Vissa människor är bara födda för att ha många järn i elden. Jag tror att jag är en av dom. Det händer otroligt mycket i mitt liv just nu! Det är jättekul, men vart tog tiden vägen?

Jag har prioriterat bort träningen lite den senaste veckan för att spela rollspel, umgås med min familj, hålla på med barfmat och träna mina hundar. Det är inte så bra, så det måste det bli ändring på! Jag har fått ytterligare en rolig sak att komma i form för inför 2015. Det verkar nämligen som att jag kommer att ta upp lajvhobbyn igen efter några års uppehåll. Jag tänker inte gå in på några detaljer just nu, men jag är pepp som tusan!

Jag har även bestämt exakt vad jag ska cosplaya på Närcon Vinter, men det kommer jag också hålla lite hemligt ett tag...

Vilket dåligt blogginlägg det här blev. Jag bah; "Åh, det händer så mycket i mitt liv, men ALLT är hemligt! :D :D :D". Jag kan ge lite ledtrådar! Det involverar high fantasy, vingar, och varma persikor. ;)

To be continued!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar