söndag 9 november 2014

Veckan som varit, i joggingform!

Hej hej! Uppdaterar tidigare idag eftersom jag var ute och sprang på förmiddagen istället för på kvällen. Var ute vid halv tio eller så. Så det var ljust, och folk kunde se mig! Eeeh, är det ett litet framsteg jag ser här? Jag tycker i alla fall det! Bra jobbat av mig, om jag får vara så härligt osvensk.

Så hur har veckan sett ut när det kommer till att springa? Inte helt perfekt, men ändå rätt bra!
Måndag: -
Tisdag: 30 min
Onsdag: -
Torsdag: 30 min
Fredag: 30 min
Lördag: 20 min
Söndag: 25 min

Som sagt, ganska bra! Men nästa vecka ska bli ännu bättre! Oh yeah. Jag är inte så sugen på att gå in på så mycket personliga tankar idag, men jag är ganska glad faktiskt. Vilket vi alla tycker är bra, eller finns det någon som håller med Fisto på den här punkten? Fisto är alltså mannen som myntade "Bara dumbommar vill ha lycka, jag föredrar MAKT!"

Om några veckor så kan jag ju spränga tröjor på löpande band! Running+Springa=Pure muscles!


2 kommentarer: