lördag 1 november 2014

I'm baaaack~!

Yooooo! No time no... read? Write? Uhm, ja... Ni förstår vad jag menar. Eller hur? Det var ju inte igår jag skrev något här senast (idag är det lördag, senaste inlägget var i tisdags) och det beror ju tyvärr på att jag legat på latsidan. Inte bra!

I onsdags var jag inte ute på någon joggingtur för att jag hade väldigt ont i min kropp, så kändes dumt att utmana ödet. Så var istället hemma hos Taj och Tharos och fixade med en rollspelskaraktär. Vilket självklart var väldigt skoj och trevligt! :)

I torsdags blev det rollspel, även det väldigt roligt och igår så umgicks jag med Dante och Kenny, så har haft ett par riktigt skojiga dagar nu under höstlovet men jag har varit väldigt onyttig och väldigt lat. Så det är dåligt av mig! Men nu ska vi fortsätta på rätt spår.

Inga mera ursäkter, för annars kommer alla läsa mina inlägg med den här looken:


Men idag var jag ute och sprang! På kvällen dessutom! Något som jag inte gillar att göra på helger, så det blev en försenad extra quest! :D Var ute i 30 minuter, och eftersom det är Halloween-helg så lyssnade jag på Voltaire hela tiden. Så det var mysigt. Nu dricker jag isvatten och känner mig duktig igen.

Kändes bra att springa igen, så ska se till att inte låta latsidan ta över igen. Let's do this!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar